سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بیم از خدا کلید هر حکمتی است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
ارزش نیوز

این روزها قانون شکنانی که احترامی برای قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران قائل نبودند و هماهنگ با دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی ایران با عنوان دروغین اصلاحات از لگد کوبی و نقض آن هیچ ابایی نداشته و ندارند به منظور بازار گرمی و مظلوم نمایی و راه اندازی تبلیغات زودرس انتخاباتی از عنوان قانون و سینه چاکی برای آن وسیله ای برای رسیدن به هدف ساختند.

حزبی که مشارکت را یدک دارد و مستحضر به پشتیبانی امریکای جنایتکار و کشورهای غربی است و هنوز موضع خود را در برابر اعلام حمایت دشمن از آنان برای مردم مشخص نکرده به منظور عوام فریبی و مظلوم نمایی به این حربه متوسل شده است. حزبی که در طول مدت حیات رو به افولش برای یک بار هم که شده در تبلیغاتش مشاهده نشد که اصل هیجدهم قانون اساسی را رعایت و پرچم جمهوری اسلامی ایران را که ثمره خون صدها هزار شهید است را آنطور که قانون مشخص کرده در پوسترهای تبلیغاتی اش منتشر نماید. مایه بسی تاسف است که امام جمعه ای از یزد مامن این حزب معلوم الحال شده و با آنان جلسه بگیرد!!؟

 آن آقای مشارکتی که بر خلاف اصول متعدد قانون اساسی در مجلس جزء کسانی است که خواستار اضافه شدن عمر مجلس هفتم و کوتاه شدن عمر دولت نهم می شود و تلاش وی باعث شد مصوبه به مجمع تشخیص مصلحت برود و لکه پاک نشدنی بر دامن مجلس هفتم بنشیند. این روزها دم از قانون زده و با زیر پا گذاشتن اصل پنجاه و هفتم قانون اساسی که بر استقلال قوا تاکید دارد. با نامه نگاری به استاندار یزد خواستار پی گیری مسئله رد صلاحیتها شده است. در حالیکه این مقوله از دست هیئت های اجرایی خارج شده و روند قانونی آن در مسیر شورای نگهبان است. به راستی این آقا با چه محمل قانونی چنین دستوراتی صادر و در امورات اجرایی دخالت می کند و چگونه است که دم از قانون زده و بر علیه روند قانونی جوسازی می نمایند؟!!. جالب است که وی در نامه اش آورده است :شاهد رد و عدم احراز صلاحیت بسیاری از کاندیداها که دلبستگی و تعهد آنها نسبت به نظام و انقلاب اسلامی به اثبات رسیده است بودیم که جای شگفتی و تعجب داشت .

این حرف از کسی که هم حزبی هایش دلبستگی و تعهدشان به بیگانه بیشتر ثابت شده تا اسلام و انقلاب اسلامی و هم اکنون نیز به حمایت بیگانه دل بسته اند و خودش هم به زور بتواند نمره حداقلی را به دست آورد چه ارزشی می تواند داشته باشد؟ 

آقای مشارکتی دیگری که در زمان ریاستش در دولت قبل هماهنگ با امریکاییها خواستار برگزاری رفراندوم در زمینه لوایح دوقلو شده بود!!؟ و برای توطئه خروج از حاکمیت تلاش نمود و با دعوت از افراد افراطی مشارکتی به یزد قصد برهم زدن آرامش یزد و به دام انداختن نیروهای ارزشی داشت. امروز دم از قانون و قانون گرایی می زند. او خوب می دانست که رفراندوم که عنوان قانونی اش همه پرسی است ساز و کار قانونی آن چگونه است و با تغییر واژه و نادیده گرفتن مسیر همه پرسی در راستای خواست دشمن حرکت کرد. چیزی که دشمن دنبال می نمود کودتای خزنده بر علیه نظام اسلامی بود که بعضی افراد بیگانه پرست با موضع گیری های خود چراغ سبز نشان دادند که ما آماده ایم!!؟

جالب است یاد آوری شود وزیر کشور دولت قبل در اقدامی بی سابقه در آستانه انتخابات مجلس هفتم به بهانه اعتراض به بررسی صلاحیتها توسط شورای نگهبان اعلام کرد انتخابات را برگزار نمی کنیم!!؟ و همین آقا که امروز دم از قانون می زند هیچ اعتراضی به این قانون شکنی آشکار ننمود و آماده بودند که هماهنگ با هم یکی از پایه های قانون اساسی و نظام را ذبح و در آخرین روزهای ریاست خود راه را برای هرج و مرج و آشوب در کشور باز کنند و اگر نبود درایت و اقتدار رهبری انقلاب معلوم نبود این قماش چه بر سر ملت می آوردند.  

   



  • کلمات کلیدی :
  • ارزش خبر ::: دوشنبه 86/11/22::: ساعت 11:16 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 74
    بازدید دیروز: 220
    کل بازدید :346265

    >> درباره خودم <<
    ارزش نیوز
    مدیر وبلاگ : ارزش خبر[984]
    نویسندگان وبلاگ :
    یاور[0]


    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ارزش نیوز

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<



    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<